دانلود اپلیکیشن جاب جاب از بازار

جاب جاب چیست و چه کاربردی دارد؟

در این مقاله قصد داریم که به طور واضح و خلاصه در رابطه با اینکه جاب جاب چیست و چه کاربردی دارد؟ برایتان صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

نام و لوگو:

خوب است که مقاله را با معنی کردن نام کسب و کارمان شروع کنیم. جاب (job) در زبان انگلیسی به معنی شغل، کار و حرفه است. اما “جاب جاب” به معنی  “کار کار” یا “شغل شغل” نیست. برای معنی کردن نام آن، باید کمی مفهومی تر به موضوع نگاه کرد. دلیل انتخاب این نام، نشان دادن برقراری ارتباط میان دو حرفه است.

لطفا کمی عمیق تر به لوگوی جاب جاب نگاه کنید. دو جاب را در حال دست دادن با یکدیگر خواهید دید.

تا اینجا با نام و لوگو کسب و کار ما آشنا شدید. حال اگر بخواهیم چیستی و کاربرد آن را برای شما بگوییم، باید کمی در رابطه با اهداف و عملکردهایش صحبت کنیم.

شناسنامه:

این وب سایتی، پلتفرمی تخصصی می باشد که در زمینه آگهی، تبلیغات، خرید و فروش به صورت بی واسطه، هدفمند، مناسب و کارا فعالیت می کند و برای تمام شرکت ها، اصناف و مشاغل مناسب می باشد. هدف ما، رفع نیاز گروه های زیر است:

  • کارجویان
  • کارفرمایان
  • ارائه دهندگان خدمات
  • مشتریان و مصرف کنندگان کالاها و خدمات
  • تولید کنندگان، وارد کنندگان، عرضه کنندگان و فروشندگان کالاها

لازم به ذکر است که بگوییم یکی از اهداف مهم ما، ایجاد پلی مستحکم میان فروشندگان و مصرف کنندگان می باشد.
تیم متخصص جاب جاب، دارای سال ها تجربه در زمینه فروش می باشند. تیم ما درک کاملی از مفهوم زنجیره تامین دارد. بنابراین ضمن برطرف کردن معضلات سایت های خرید و فروش آنلاین مشابه، جاب جاب را به گونه ای طراحی نموده ایم که  از سرمایه گذار گرفته تا تولید کننده، واردکننده، توزیع کننده، عمده فروش، خرده فروش و واسطه همگی در این سیستم با هم در ارتباط بوده و از کالاها و خدمات یکدیگر در جهت بهبود کسب و کار خود استفاده می کنند.
در بخش تبلیغات و آگهی های وب سایت، خرید و فروش به صورت مستقیم میان خریدار و فروشنده انجام می پذیرد و امکان تراکنش مالی از طریق جاب جاب وجود ندارد. اما بستری کاربردی فراهم شده که جذابیت تبلیغات شما را چند برابر می سازد.

همین الان آگهی خود را ثبت نمایید. برای ثبت آگهی اینجا کلیک کنید.

 

عملکرد و طراحی:

طراحی بخش استخدام و کاریابی جاب جاب، به گونه ای ساده و جامع انجام گرفته است. بنابراین تمامی کارجویان و کارفرمایان به راحتی می توانند از آن استفاده و نیاز خود را بر طرف سازند. در رابطه با سایر دسته ها در مقاله های بعدی به صورت مفصل برای شما توضیح خواهیم داد.
این پلتفرم مطمئن، قابل اعتماد، در دسترس و به صورت چشمگیری مقرون به صرفه می باشد. کارکرد راحت و آسان وب سایت، امکان انتخاب دقیق و هوشمندانه محصولات و خدمات را فراهم آورده است. همچنین امکان جستجوی سریع و پیشرفته و فیلترینگ منحصر به فرد و حرفه ای این وب سایت، از دیگر نقاط تمایز آن می باشد. تلاش ما معرفی بهینه کالا و خدمات شماست.

وبلاگ ما به زودی با مطالب به روز و جدید، به دایره المعارفی جهت معرفی محصولات، کالاها و خدمات شما تبدیل خواهد شد. بنابراین این فضای مناسب، مقرون به صرفه و پربازده را برای انجام تبلیغات هدفمند کالا و خدماتتان از دست ندهید.

 

از آگهی های جاب جاب دیدن کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *