دانلود اپلیکیشن جاب جاب از بازار

مشاغل دسته "اکسسوری" جاب جاب

مشاغل دسته “اکسسوری” جاب جاب

مشاغل دسته “اکسسوری” جاب جاب

در جاب جاب یک دسته ی مجزا با نام “اکسسوری” وجود دارد که زیر مجموعه دسته اصلی “مد، پوشاک و اکسسوری” است. در این مقاله خواهیم گفت که چه مشاغلی می توانند برای معرفی کسب و کار، کالاها و خدمات خود از این دسته استفاده نمایند.

ابتدا خوب است که به صورت مختصر بدانیم، به هر نوع لوازم، لباس و پوشاک، غیر از لباس‌های اصلی “اکسسوری” گفته می‌شود. اکسسوری ها تکمیل کننده استایل و لباس ها می باشند. اکسسوری ها به دو دسته حمل کردنی و پوشیدنی تقسیم می شوند.

طبیعتا به اکسسوری‌هایی که حمل می‌شوند، اکسسوری های حمل کردنی می گویند. مانند کیف پول و کیف‌های دستی، عینک آفتابی، بادبزن‌های دستی، چتر‌های آفتابی و چتر‌های معمولی، چوب‌های دستی، کروات ، جاکلیدی، آویز های مختلف و…

اکسسوری های پوشیدنی نیز، به اکسسوری‌هایی گفته می شود که پوشیده می‌شوند. مانند: دستمال سر، دستمال گردن، شال گردن، کت، چکمه و کفش، کراوات، انواع کلاه، کمربند و بند‌های شلوار یا ساس بند، دستکش، جواهرات، ساعت، دستبند، شال، روسری، جوراب و جوراب‌های ساق بلند و…

علاوه بر تقسیم بندی اکسسوری ها به حمل کردنی و پوشیدنی، به دسته های زنانه، مردانه و بچه گانه نیز تقسیم بندی می شوند.

اگر شما:

عمده فروش اکسسوری

خرده فروش اکسسوری

تولید کننده اکسسوری

وارد کننده اکسسوری

عرضه کننده اکسسوری

صادر کننده اکسسوری

یا ارائه دهنده خدمات در زمینه هر یک از اکسسوری های بالا هستید، می توانید به دو صورت کسب و کار، کالاها یا خدمات خود را در جاب جاب معرفی کنید.

  1. کسب و کار (آنلاین یا فیزیکی) خود را به صورت کلی معرفی کنید. به این معنی که شرح کاملی از کالاها یا فعالیت هایی که در محل کار خود (چه به صورت آنلاین و چه به صوت فیزیکی) انجام می دهید را در قالب یک آگهی معرفی کنید.
  2. برای هر یک از محصولات یا خدمات خود به صورت اختصاصی یک آگهی در جاب جاب ثبت کنید. این اقدام مناسب محصولات یا خدمات پرتکرار، خاص و ویژه ی شماست و باعث دیده شدن بیشتر آن ها می شود.

برای ثبت آگهی در دسته اکسسوری، کافیست وارد حساب کاربری خود در جاب جاب شوید و دکمه ثبت آگهی را فشار دهید. سپس دسته “مد، پوشاک و اکسسوری” و بعد از آن زیر دسته “اکسسوری” را انتخاب و فرم موجود را تا انتها تکمیل نمایید.

از آگهی ها و مشاغل دسته اکسسوری در جاب جاب دیدن کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *