دانلود اپلیکیشن جاب جاب از بازار

لباس خواب و راحتی بچگانه

آنچه در مورد لباس خواب و راحتی بچگانه باید بدانید

آنچه در مورد لباس خواب و راحتی بچگانه باید بدانید

لازمه ی خرید لباس خواب و راحتی بچگانه دانستن برخی نکات است که باعث می شود انتخاب بهتری را داشته باشید. پوست بدن کودکان بسیار لطیف و حساس است. از این رو در انتخاب لباس برای کودکان باید این نکته را در نظر گرفت که الیاف استفاده شده برای تهیه لباس، (درجه یک و مرغوب) باشد. در غیر این صورت کودک احساس ناخوشایندی خواهد داشت.

در هنگام خرید لباس خواب و راحتی بچگانه والدین به دلیل تنوع زیاد در طرح و رنگ محصولات دچار سردرگمی می شوند. همین امر سبب می شود تا نتوانند لباس مناسبی را برای کودک خود انتخاب کنند. چون کودکان مدت زمان زیادی این لباس ها را می پوشند، بسیار با اهمیت تر از سایر لباس ها است. پس در انتخاب آنها باید وسواس خاصی به خرج داد.

 نکاتی در مورد خرید لباس خواب و راحتی بچگانه

رعایت این نکات به انتخاب درست در مورد لباس خواب و راحتی بچگانه کمک شایانی می کند :

  • راحت بودن لباس :

نکته مهم در مورد خرید لباس راحتی بچگانه، راحت بودن آن در هنگام پوشیدن است. دقت کنید لباس تنگ و یا گشاد نباشد، بهتر است لباس کاملا فیت بدن کودک باشد تا در آن احساس راحتی کند. اگر لباس دارای زیپ یا دکمه است حتما چک کنید که در هنگام پوشیدن این موارد برای کودک آزار دهنده نباشد.

در مورد لباس راحتی بچگانه، دکمه ها بررسی کنید تا در صورت شل بودن، مشکل را برطرف کنید تا برای کودک خطرآفرین نباشد. دقت کنید لیبل داخلی لباس نرم باشد، کودکان نسبت به این لیبل ها خیلی حساس هستند.

  • با دوام بودن لباس :

نکته ی بعدی برای خرید لباس راحتی بچگانه توجه به نوع و جنس پارچه است. کودکان به دلیل فعالیت زیادی که دارند نیاز به لباس های بادوام دارند. از این رو با لمس کردن پارچه ی لباس می توان به کیفیت لباس پی برد. درزهای لباس را هم چک کنید، درزهای باز با دوخت های نامناسب نتیجه ی کیفیت پایین لباس است.

نکته ی دیگر برای خرید لباس راحتی بچگانه این موضوع است که بچه ها به واسطه ی اقتضای سنشان لباس زیادی کثیف می کنند. جنس پارچه باید آنقدر با کیفیت باشد تا با شستشو تغییر رنگ ندهد و دفرمه نشود.

در مورد لباس خواب دخترانه و لباس خواب پسرانه استفاده از پارچه های نخی پیشنهاد می شود. این را در نظر داشته باشید که الزاما لباس های گران، با کیفیت نخواهند بود و در مقابل لباس های قیمت مناسب هم بی کیفیت نیستند. با توجه  به اینکه بچه ها خیلی سریع رشد می کنند خرید لباس های قیمت مناسب با کیفیت مقرون به صرفه تر است.

بهترین پارچه ها برای تولید لباس راحتی بچگانه

بهترین نوع پارچه ها برای تولید لباس راحتی بچگانه عبارتند از :

  • ملانژ
  • نخ پنبه
  • نخی

پارچه ملانژ :

تولید کننده لباس بچگانه معمولا از این نوع پارچه که از ترکیب نخ طبیعی و نخ مصنوعی تهیه می شود استفاده می کنند. درصد تشکیل دهنده ی هر یک از نخ ها 60 به 40 است. یعنی 60% نخ پنبه و 40% الیاف مصنوعی. برخی مواقع این نوع پارچه به سمت خشکی و براق بودن می رود که این نشان دهنده ی درصد بیشتری از الیاف مصنوعی است.

لباس خواب و راحتی بچگانه

در تولید لباس خواب و راحتی بچگانه معمولا از این پارچه استفاده می شود زیرا در برابر شستشو بسیار مقاوم است و به راحتی تغییر رنگ نمی دهد. این نوع پارچه برای تهیه لباس کودکان مقرون به صرفه است بنابراین قیمت لباس هایی که از این نوع پارچه تولید می شوند هم قیمت مناسبی دارند.

پارچه نخ پنبه :

تولید کننده لباس بچگانه معمولا برای کودکان با پوست های حساس از این نوع پارچه استفاده می کنند. پارچه نخ پنبه از الیاف طبیعی پنبه تولید می شود. این پارچه جاذب رطوبت است بنابراین زمانی که بچه ها عرق می کنند تا مدت زمانی طولانی بدن بچه ها را خشک نگه می دارد. تنفس پوست بدن کودک با این نوع پارچه بهتر انجام می شود و در کل مناسب پوست های حساس است.

لباس راحتی بچگانه از جنس نخ پنبه به نسبت پارچه ملانژ گران تر است. به دلیل هوای موجود در بافت های پنبه، این نوع لباس ها در تابستان عایق گرما و در زمستان عایق سرما هستند. این پارچه ها مقاومت خوبی در برابر شستشو دارند اما در مقایسه با ملانژه ضعیف تر است.

پارچه نخی :

لباس راحتی بچگانه از جنس نخ، از الیاف طبیعی پنبه یا کتان و کنف تهیه می شود. این نوع پارچه بسیار خنک و سبک است و به دلیل اینکه جذب آب بالایی دارد، بدن کودک را در زمان تعریق خشک نگه می دارد. این پارچه نیز مناسب پوست های خشک و حساس است.

این نوع پارچه در شستشو اول کمی آبرفت دارند که با توجه به مرغوب بودنشان قابل چشم پوشی است. همچنین به نسبت سایر پارچه ها بیشتر و زودتر چروک می شود. قیمت این نوع پارچه مابین پارچه ملانژ و نخ پنبه است.

آسان پوشاک

آسان پوشاک

تولیدی آسان پوشاک در زمینه ی تولید انواع لباس راحتی و خواب کودکان فعالیت دارد. این تولیدی با بهره گیری از مواد اولیه درجه یک موفق به تولید لباس های با کیفیت و قیمت مناسب شده است. برتری دیگر این تولیدی استفاده از تجهیزات به روز است.

آسان پوشاک علاوه بر تک فروشی محصولات تولید شده، فروش عمده نیز دارد که با مراجعه به آگهی های ثبت شده این تولیدی در جاب جاب می توان تنوع محصولات به همراه اطلاعات هر محصول را مشاهده کرد. برای مشاهده اطلاعات آسان پوشاک کلیک کنید.

فروش عمده لباس بچگانه توسط این تولیدی سبب شده تا قیمت ها بسیار مقرون به صرفه شوند و توان خرید برای خریداران بالا رود.

در پایان

آسان پوشاک لباس  بچگانه دخترانه و پسرانه را از سایز 40 تا 65 تولید و عرضه می کند. شما می توانید هم به صورت حضوری و هم آنلاین از این تولیدی خرید خود را انجام دهید.

اجناسی که در این مجموعه تولید می شوند عبارتند از:

  • لباس خواب و راحتی
  • بلوز و شلوار تک و ست

برای مشاهده مطالب بیشتر، به وبلاگ جاب جاب مراجعه نمایید.

برای دیدن آگهی های جاب جاب و معرفی کسب و کار خود کلیک کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *