دانلود اپلیکیشن جاب جاب از بازار

با تخت بیمار آشنا شوید

با تخت بیمار آشنا شوید

با تخت بیمار آشنا شوید

تخت بیمار یا تخت بیمارستانی وسیله ای کاربردی برای ایمنی، راحتی و نگهداری بیماران در بیمارستان ها، مراکز درمانی و منازل می باشد. این تخت ها برای استراحت بیمارانی که به هر دلیل نیاز به استراحت دائمی بر روی تخت دارند، بسیار مفید است. تخت بیمار دارای ویژگی هایی مانند ارتفاع قابل تنظیم، شیب، ریل های جانبی، وسایل الکترونیکی برای کنار تخت و سایر وسایل پزشکی می باشد. تخت بیمار یا تخت بیمارستانی به دو دسته ی اصلی تخت های برقی و تخت های مکانیکی تقسیم می شوند.

چنانچه در زمینه ی تولید، واردات، عرضه، فروش یا ارائه خدمات مربوط به تخت بیمار فعالیت می نمایید، می توانید کسب و کار، محصولات یا خدمات خود را در دسته “پزشکی و سلامت” و زیر دسته “تجهیزات پزشکی و خدمات مربوطه” جاب جاب معرفی نمایید. کافیست وارد حساب کاربری خود در جاب جاب  و پس از انتخاب دکمه ی ثبت آگهی، دسته “تجهیزات توانبخشی، فیزیوتراپی و طبی” را انتخاب و مراحل تکمیل فرم را تا پایان طی نمایید.

1. تخت بیمارستانی مکانیکی:

تخت بیمارستانی مکانیکی از ساده ترین انواع تخت بیمارستانی می باشد. رای تنظیم ارتفاع، سر و پای بیمار در تخت های مکانیکی، از اهرم های دستی استفاده می شود. استفاده از این تخت ها برای بیمارانی مناسب است که بلند یا کوتاه بودن ارتفاع کلی تخت برایشان مهم نیست. بلکه فقط گاهی می خواهند زیر سرشان و یا پاهایشان را تغییر زاویه دهند. این نوع تخت ها با داشتن یک هندل دستی به شما این امکان را می دهند که به راحتی شکن ها را در زاویه مناسب قرار دهید. شما می توانید متناسب با نیاز بیمار و تخت بیمارستانی شکن دار انتخاب شده، قسمت های زیر کمر، زیر پا و یا سر بیمار را به کمک هندل های دستی مکانیکی بالا و پایین نمایید.

2. تخت بیمارستانی برقی:

این تخت مانند تخت بستری مکانیکی بوده با این تفاوت که در این تخت ها تنظیم ارتفاع و تنظیمات تغییر زاویه در نواحی سر و پا به صورت برقی و اتوماتیک انجام می گردد. این تخت ها بر اساس این که چند شکن در تخت استفاده شده باشد، به سه دسته تقسیم می شوند.

2.1. تخت برقی تک شکن

در این تخت ها زاویه سر توسط پنل برقی قابل تغییر می باشد.

2.2. تخت برقی دو شکن

در تخت دو شکن علاوه بر تغییر زاویه ناحیه سر و گردن، می توان توسط کنترل پنل های نصب شده، در ناحیه پای بیمار نیز تغییر زاویه انجام داد.

2.3. تخت سه شکن برقی

بهترین نوع تخت بیمارستانی از نوع 3 شکن برقی می باشد. این نوع تخت از 3 ناحیه دارای قابلیت تنظیم زاویه می باشند. تغییر زاویه در این تخت ها مانند سایر تخت های برقی توسط کنترل پنل های روی بدنه تخت انجام می گردد. تخت های برقی 3 شکن علاوه بر تغییر زاویه در ناحیه سر و پای بیمار قابلیت تنظیم ارتفاع و تنظیم زاویه در ناحیه کمر می باشند.

سایر مطالب مربوط به پزشکی و سلامت را در وبلاگ جاب جاب مطالعه نمایید.

برای مشاهده کسب و کار ها، کالاها و خدمات مربوط به “تجهیزات پزشکی و خدمات مربوطه” در جاب جاب کلیک نمایید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *